У 2014/2015 навчальному році методична робота вчителів інформатики Заставнівського району спрямована на реалізацію проблеми: "Удосконалення професійної майстерності вчителів, підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій навчання, формування в учнів інформаційної культури на уроках та в позаурочний час".      Згідно Концепції Національної програми інформатизації впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах району спрямовується, перш за все, на формування та розвиток інтелектуального потенціалу школярів, удосконалення форм і змісту навчального процесу, реалізацію комп'ютерних методів навчання та діагностування, що дає можливість вирішувати проблеми освіти на вищому рівні з урахуванням сучасних вимог.      Метою вивчення курсу є формування теоретичної бази знань учнів з інформатики та вироблення практичних навичок ефективного використання засобів сучасних ІКТ у повсякденній навчально-пізнавальній, а згодом і професійній діяльності. |
Завдання методичної роботи РМО вчителів інформатики |
     1. Ознайомлення з нормативною документацією з питань викладання інформатики.      2. Забезпечення професійного, культурного та творчого зростання вчителя.      3. Вивчення нового змісту, технологій та методів педагогічної діяльності з предмету.      4. Розробка єдиних вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики.      5. Вивчення та аналіз стану викладання інформатики в ЗНЗ району.      6. Організація роботи з обдарованими учнями, проведення олімпіад, конкурсів.      7. Узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду вчителів.      8. Організація відкритих уроків, позакласних заходів.      9. Організація роботи з молодими спеціалістами. |
Напрямки роботи РМО вчителів інформатики |
     1. Забезпечення державних вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів.      2. Сприяння національно-культурному відродженню.      3. Підвищення професійної компетентності вчителів інформатики.      4. Підвищення загальнокультурного рівня педагогічних працівників.      5. Забезпечення диференційованого підходу до навчання.      6. Удосконалення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.      7. Організація позакласної роботи з обдарованими учнями.      8. Вчасна курсова перепідготовка. |