1. Загальні поняття |
     Районне методичне об'єднання (РМО) вчителів інформатики - це група педагогів, яка забезпечує організацію методичної роботи з педагогічними кадрами.      Методична робота - це постійна колективна та індивідуальна діяльність вчителя щодо підвищення своєї науково-теоретичної та методичної підготовки, а також професійної майстерності.      Районне методичне об'єднання вчителів інформатики у своїй діяльності керується законами України про освіту, нормативними документами МОНУ, Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, ІППОЧО, відділу освіти Заставнівської райдержадміністрації. |
2. Основні напрямки роботи |
     2.1. Забезпечення державних вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів.      2.2. Сприяння національно-культурному відродженню.      2.3. Підвищення професійної компетентності вчителів інформатики.      2.4. Підвищення загальнокультурного рівня педагогічних працівників.      2.5. Забезпечення диференційованого підходу до навчання.      2.6. Удосконалення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.      2.7. Організація позакласної роботи з обдарованими учнями.      2.8. Вчасна курсова перепідготовка. |
3. Завдання РМО вчителів інформатики |
     3.1. Ознайомлення з нормативною документацією з питань інформатизації, викладання курсу інформатики.      3.2. Забезпечення професійного, культурного та творчого зростання вчителя.      3.3. Вивчення нового змісту, технологій та методів педагогічної діяльності з предмету.      3.4. Розробка єдиних вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики.      3.5. Вивчення та аналіз стану викладання інформатики в ЗНЗ району.      3.6. Організація роботи зі здібними та обдарованими учнями, проведення олімпіад, конкурсів.      3.7. Узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду вчителів.      3.8. Організація відкритих уроків, позакласних заходів.      3.9. Організація роботи з молодими спеціалістами. |
4. Форми роботи з педкадрами |
     4.1. Групові: засідання РМО, творчі групи, семінар-практикум, методична конференція.      4.2. Диференційовані: творчі лабораторії, школа молодого вчителя.      4.3. Індивідуальні: консультації, співбесіди. |
5. Документація та звітність |
     5.1. Положення про РМО вчителів інформатики.      5.2. План роботи РМО на поточний навчальний рік.      5.3. Банк даних вчителів інформатики.      5.4. Протоколи засідань РМО.      5.5. План роботи з молодими спеціалістами.      5.6. Фонд методичних розробок вчителів інформатики.      5.7. Каталог та банк ППЗ, які використовуються в навчальних закладах.      5.8. Матеріали районних олімпіад.      5.9. Аналіз діяльності РМО. |
6. Основні напрямки та форми роботи |
     6.1. Аналіз роботи РМО за попередній навчальний рік.      6.2. Графік і тематика засідань районного методичного об'єднання.      6.3. Організація міжсекційної роботи та самоосвіти вчителів.      6.4. Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду.      6.5. Діагностична діяльність: вивчення рівня професійної компетентності вчителів.      6.6. Робота з вчителями, що атестуються: діагностування рівня професійної майстерності.      6.7. Робота з молодими спеціалістами: консультації з питань методики проведення уроку.      6.8. Заходи щодо вивчення та підвищення рівня навчальних досягнень учнів.      6.9. Позакласна робота: підготовка та проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів. |
7. Орієнтовні теми для обговорення на засіданнях РМО |
     7.1. Обов'язковий мінімум змісту освіти з інформатики у загальноосвітній школі.      7.2. Основні складові шкільного курсу інформатики.      7.3. Реалізація особистісно орієнтованої моделі навчання інформатики.      7.4. Пропедевтика елементів інформатики у початковій школі.      7.5. Діагностика рівня компетентності учнів з використанням ІКТ.      7.6. Навчальні проекти й інші види інноваційної діяльності учнів на уроках інформатики.      7.7. Робота зі здібними та обдарованими учнями.      7.8. Розвиток творчого мислення на уроках інформатики.      7.9. Сучасний урок інформатики: форми та методи навчання.      7.10. Діагностика (самодіагностика) професійної компетентності вчителя інформатики.      7.11. Охорона праці. Санітарно-гігієнічні вимоги до уроку інформатики.      7.12. Використання комп'ютерних технологій навчання при викладанні базових дисциплін.      7.13. Організація роботи сучасного комп'ютерного класу.      7.14. Виховна роль шкільного курсу інформатики.      7.15. Авторські програми: технологія їх розробки.      7.16. Психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку.      7.17. Структура уроку інформатики в початковій школі.      7.18. Використання методу портфоліо у процесі оцінювання індивідуальних досягнень учнів. |