Графік проведення засідань методичного об'єднання у 2014/2015 н.р.
перше засідання
"Навчально-методичне забезпечення курсу інформатики у 2014/2015 н.р."
Місце проведення: Заставнівська гімназія Дата проведення: 22.08.2014
№
ЗМІСТ РОБОТИ
Відповідальний
1
Заїзд, реєстрація учасників
методист РМК
2
Аналіз роботи за 2013/2014 н.р.:
     - аналіз діяльності РМО, стану викладання інформатики та рівня навчальних досягнень учнів
     - результати участі школярів у ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики та ІТ
методист РМКкерівник РМО
3
Завдання та нові підходи до вивчення інформатики у 2014/2015 н.р.:
     - аналіз інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання інформатики у 2014/2015 н.р.
методист РМК
4
Огляд новинок методичної літератури
керівник РМО
5
Обмін досвідом. Прийняття рекомендацій. Підведення підсумків
методист РМК
друге засідання
"Психолого-педагогічні аспекти формування інформаційної культури учнів на уроках інформатики"
Місце проведення: РМК Дата проведення: 16.12.2014
№
ЗМІСТ РОБОТИ
Відповідальний
1
Заїзд, реєстрація учасників
методист РМК
2
З досвіду роботи
     - Інформаційне середовище як основа формування інформаційної культури учнів
     - Роль інформаційної культури у діяльності сучасної людини
     - Психологія засвоєння та викладання: організація пізнавальної діяльності школярів
Обмін досвідом. Прийняття рекомендацій. Підведення підсумків
методист РМК
третє засідання
"Мова розмітки гіпертексту та особливості її використання під час розробки інформаційних сайтів закладів освіти"
Місце проведення: Заставнівська ЗОШ І-ІІІ ст. Дата проведення: 14.04.2015
№
ЗМІСТ РОБОТИ
Відповідальний
1
Заїзд, реєстрація учасників
методист РМК
2
Теоретичний тур
     - Загальні відомості про мову HTML. Гіпертекстові посилання
     - Форматування тексту засобами HTML
     - Вставка графічних зображень на веб-сторінку
     - Таблиці в HTML-документах
методист РМКкерівник РМОБаланецький В.П., вч. Заст. гімназії
3
Практичний тур
     - Створення найпростішого веб-проекту
вчителі району
4
Обмін досвідом. Прийняття рекомендацій. Підведення підсумків