Методичне об'єднання вчителів інформатики Заставнівського району П`ятниця, 03.05.2024, 13:20
Вітаю Вас, Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
     План роботи з обдарованими учнями в контексті підготовки
     до Всеукраїнської олімпіади з інформатики та ІТ


     Процес підготовки учнів до олімпіад безпосередньо пов'язаний з наявністю у навчальному закладі вчителів, які готові і здатні взяти на себе відповідальність за роботу з обдарованими учнями. У педагогічній діяльності творчість вчителя займає особливе місце. Адже лише неформальне (творче) ставлення до своїх обов'язків може дати позитивні результати. Робота вчителя з обдарованими учнями не повинна носити хаотичний, епізодичний характер, а має бути системною, неперервною, спланованою на перспективу. Тому можна виділити такі складові готовності вчителя до роботи з обдарованими учнями:
          1) відповідний рівень і постійна підтримка фахового рівня роботи з обдарованими учнями;
          2) володіння методиками роботи з обдарованими учнями;
          3) володіння психолого-педагогічними аспектами роботи з обдарованими учнями.
Доолімпіадний період
     Цей період починається на початку навчального року. Протягом цього часу передбачається робота безпосередньо в загальноосвітніх навчальних закладах. Підготовка включає:
          1) підготовчі заняття щодо повторення завдань минулого олімпіадного сезону, введення в групу олімпійського резерву нових учнів. Ця робота передбачає як індивідуальні, так і диференційовані форми. Обов'язковою є також робота в групах;
          2) розв'язування завдань І та ІІ етапів попередніх олімпіад;
          3) проведення занять у формі "міні-олімпіад" для поступової психологічної адаптації учнів.
І етап олімпіади (шкільні олімпіади)
     Проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах вчителями інформатики. Особливості проведення:
          1) участь беруть усі бажаючі;
          2) підбір завдань повинен бути диференційованим;
          3) нескладні завдання репродуктивного характеру;
          4) завдання, які потребують творчого підходу до розв'язання;
          5) завдання, рівень яких відповідає ІІ (ІІІ) етапу олімпіади;
          6) умови проведення олімпіади повинні максимально відповідати умовам олімпіади наступного етапу.
     Завдання, що пропонуються на шкільній олімпіаді, повинні враховувати той матеріал, що був засвоєний на момент проведення даної олімпіади за навчальною програмою, однак, складність цих завдань повинна носити олімпіадний характер, визначаючи вміння учнів логічно мислити, застосовувати програмний матеріал до більш складних завдань.
ІІ етап олімпіади (районна олімпіада)
     Для того, щоб учасники ІІ етапу олімпіади, до яких відносяться й учителі, були в максимально однакових підготовчих умовах, рекомендується попередньо провести такі заходи:
          1) семінари-практикуми для вчителів щодо ознайомлення з вимогами виконання завдань ІІ етапу та рівнем складності завдань;
          2) заочну олімпіаду, що проходить у декілька етапів та передбачає ознайомлення учнів з авторськими розв’язками запропонованих завдань.
ІІІ етап олімпіади (обласна олімпіада)
     Цьому етапу олімпіади можуть передувати такі заходи:
          1) семінари-практикуми для вчителів-тренерів з метою ознайомлення з вимогами виконання завдань ІІІ етапу та рівнем складності завдань;
          2) участь вчителів у курсах з розв'язування задач олімпіадного рівня.
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Методист РМК


Шевчук Володимир Вікторович, методист РМК
e-mail: volodimir_zast@mail.ru
тел.: 099 022 64 68
Admin: V.Shevchuk