Методичне об'єднання вчителів інформатики Заставнівського району П`ятниця, 03.05.2024, 12:19
Вітаю Вас, Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
     Положення про районне методичне об'єднання вчителів інформатики

1. Загальні поняття
     Районне методичне об'єднання (РМО) вчителів інформатики - це група педагогів, яка забезпечує організацію методичної роботи з педагогічними кадрами.
     Методична робота - це постійна колективна та індивідуальна діяльність вчителя щодо підвищення своєї науково-теоретичної та методичної підготовки, а також професійної майстерності.
     Районне методичне об'єднання вчителів інформатики у своїй діяльності керується законами України про освіту, нормативними документами МОНУ, Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, ІППОЧО, відділу освіти Заставнівської райдержадміністрації.
2. Основні напрямки роботи
     2.1. Забезпечення державних вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів.
     2.2. Сприяння національно-культурному відродженню.
     2.3. Підвищення професійної компетентності вчителів інформатики.
     2.4. Підвищення загальнокультурного рівня педагогічних працівників.
     2.5. Забезпечення диференційованого підходу до навчання.
     2.6. Удосконалення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.
     2.7. Організація позакласної роботи з обдарованими учнями.
     2.8. Вчасна курсова перепідготовка.
3. Завдання РМО вчителів інформатики
     3.1. Ознайомлення з нормативною документацією з питань інформатизації, викладання курсу інформатики.
     3.2. Забезпечення професійного, культурного та творчого зростання вчителя.
     3.3. Вивчення нового змісту, технологій та методів педагогічної діяльності з предмету.
     3.4. Розробка єдиних вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики.
     3.5. Вивчення та аналіз стану викладання інформатики в ЗНЗ району.
     3.6. Організація роботи зі здібними та обдарованими учнями, проведення олімпіад, конкурсів.
     3.7. Узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду вчителів.
     3.8. Організація відкритих уроків, позакласних заходів.
     3.9. Організація роботи з молодими спеціалістами.
4. Форми роботи з педкадрами
     4.1. Групові: засідання РМО, творчі групи, семінар-практикум, методична конференція.
     4.2. Диференційовані: творчі лабораторії, школа молодого вчителя.
     4.3. Індивідуальні: консультації, співбесіди.
5. Документація та звітність
     5.1. Положення про РМО вчителів інформатики.
     5.2. План роботи РМО на поточний навчальний рік.
     5.3. Банк даних вчителів інформатики.
     5.4. Протоколи засідань РМО.
     5.5. План роботи з молодими спеціалістами.
     5.6. Фонд методичних розробок вчителів інформатики.
     5.7. Каталог та банк ППЗ, які використовуються в навчальних закладах.
     5.8. Матеріали районних олімпіад.
     5.9. Аналіз діяльності РМО.
6. Основні напрямки та форми роботи
     6.1. Аналіз роботи РМО за попередній навчальний рік.
     6.2. Графік і тематика засідань районного методичного об'єднання.
     6.3. Організація міжсекційної роботи та самоосвіти вчителів.
     6.4. Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду.
     6.5. Діагностична діяльність: вивчення рівня професійної компетентності вчителів.
     6.6. Робота з вчителями, що атестуються: діагностування рівня професійної майстерності.
     6.7. Робота з молодими спеціалістами: консультації з питань методики проведення уроку.
     6.8. Заходи щодо вивчення та підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
     6.9. Позакласна робота: підготовка та проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів.
7. Орієнтовні теми для обговорення на засіданнях РМО
     7.1. Обов'язковий мінімум змісту освіти з інформатики у загальноосвітній школі.
     7.2. Основні складові шкільного курсу інформатики.
     7.3. Реалізація особистісно орієнтованої моделі навчання інформатики.
     7.4. Пропедевтика елементів інформатики у початковій школі.
     7.5. Діагностика рівня компетентності учнів з використанням ІКТ.
     7.6. Навчальні проекти й інші види інноваційної діяльності учнів на уроках інформатики.
     7.7. Робота зі здібними та обдарованими учнями.
     7.8. Розвиток творчого мислення на уроках інформатики.
     7.9. Сучасний урок інформатики: форми та методи навчання.
     7.10. Діагностика (самодіагностика) професійної компетентності вчителя інформатики.
     7.11. Охорона праці. Санітарно-гігієнічні вимоги до уроку інформатики.
     7.12. Використання комп'ютерних технологій навчання при викладанні базових дисциплін.
     7.13. Організація роботи сучасного комп'ютерного класу.
     7.14. Виховна роль шкільного курсу інформатики.
     7.15. Авторські програми: технологія їх розробки.
     7.16. Психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку.
     7.17. Структура уроку інформатики в початковій школі.
     7.18. Використання методу портфоліо у процесі оцінювання індивідуальних досягнень учнів.
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Методист РМК


Шевчук Володимир Вікторович, методист РМК
e-mail: volodimir_zast@mail.ru
тел.: 099 022 64 68
Admin: V.Shevchuk